Criterii de selecție pentru echipa de proiect Erasmus+
Neuroștiințele în serviciul
învățării și al abandonului școlar
Les neurosciences au service des apprentissages
et de la prévention du décrochage
scolaire
Neuroscience at the service of learning and of the prevention
of school dropout
Grup țintă – elevi
Obiectivele
proiectului:
-
schimbul de bune
practici;
-
combaterea
abandonului școlar;
-
combaterea
stresului și gestionarea timidității;
-
dezvoltarea stimei
de sine;
-
dezvoltarea
empatiei și punerea în funcțiune a mecanismelor care facilitează
comunicarea între școală, elevi
și părinți;
-
autocunoașterea
(emoții, implicare în relații);
-
comunicarea asertivă si negocierea conflictelor;
-
descoperirea
inteligențelor multiple și gestionarea lor;
-
cunoașterea
specificității culturale și pedagogice a fiecărei țări
implicate;
-
prezentarea tuturor
elevilor, profesorilor și
partenerilor implicați (părinți, comunitate etc.) a
simplității și eficacității metodelor noi de predare-învățare;
-
încurajarea
partenerilor de a înțelege celelalte culturi și a punctelor de vedere
diferite (economice, etnice, fizice sau religioase), prin comunicare și
renunțare la intoleranță și xenofobie;
-
stimularea
comunicării, a apropierii culturale și personale prin artă.
Criteriile
de selecție:
Elevii care doresc să participe la
acest proiect al Liceului Teoretic, prin programul Erasmus+, cu durata de doi
ani, în parteneriat cu școli din Franța, Spania, Italia, Portugalia, având
ca limbă oficială de comunicare
franceza, trebuie să treacă printr-un proces de selecție și să
răspundă următoarelor criterii:
a.
cameră separată
pentru copilul cazat;
b.
posibilitate de
transport;
c.
asigurarea
micului-dejun și a cinei.
Cei care doresc să se implice în acest proiect sunt
invitați să ia legătura cu profesorul-
coordonator Dana Pop (limba și literatura română – limba franceză), până
la data de 28 septembrie, vineri, ora 14.